Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

lørdag 30. januar 2010

Lo = layout, en pyntet fotoside




Venner av meg som ikke driver masse med scrapbooking har lurt på hva en LO er. Det er jo ikke så rart, så jeg legger inn et bilde av en Lo jeg har laget. En LO er en - layout - side der vi setter på bilder og pynter litt mer enn i et vanlig fotoalbum.
Denne Loen er ikke ny og bare ett eksempel på hvordan man kan gjøre det.

2 kommentarer:

  1. kjempeflott LO:)

    tusen takk for at du vil være med på candyen min:)

    SvarSlett
  2. Stilig denne var :-) Tøffe bilder og en treffende titel! Likte fargene veldig godt også.

    Klem, Guro

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)