Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

tirsdag 23. februar 2010

STM - OL-bonus

Scrapping the Music har en bonusoppgave som går ut på å laget noe med de fargene som Vancuver OL bruker - limegrønt og lyst blått, det skulle også ha innslag av gull, sølv eller bronse. Dette var en morsom oppgave og jeg gledet meg til å gå i gang med den.


Jeg har laget et kort med limegrønt og lyseblått som hovedfarger. Den lille nøkkelen er mitt innslag av sølv. Stempeltrykket fra Hänglar er farget med Promarkers.

6 kommentarer:

  1. Åh! Det var kjempesøtt!

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  2. Oj, så mye flott du lager..
    Håper jeg blir halvparten så flink som det du er... :oD

    SvarSlett
  3. Så herlig kort! Flott løsning på oppgaven. Og så får jeg en herlig vårfølelse av det. :)

    SvarSlett
  4. Dette var virkelig et friskt og fint kort - skikkelig sommerlig.

    Håper du har en fin søndag.

    SvarSlett
  5. Nydelige farger og søte roser!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)