Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 7. mars 2010

3 kort på bestilling

Jeg har laget tre kort på bestilling.
Dette første er laget til en 17 år gammel gutt.

Ett søtt jentekort til ei 2 år gammel jente.
Dette siste kortet er en brette variant jeg ikke hadde prøvd før. Nå husker jeg jo ikke i hvilken blogg jeg fant dette, men finner jeg det ut skal jeg skrive det inn her. Det er til ei godt voksen dame.


5 kommentarer:

  1. Kjempefine kort, spesielt det siste syns jeg var nydelig :)

    SvarSlett
  2. Tre kjempefine kort!
    Stilig guttekort i brunt og turkis. Tøft stempel!
    Prinsesse kort til 2 åringen, perfekt!
    Det siste kortet også helt nydelig!
    Så fine blomster, perleswirler og flott stempel motiv!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Så flotte kort! Det guttekortet ble knalltøft!

    SvarSlett
  4. Disse var ordentlig flotte, herlig prinsesse :-)
    Ha en fin kveld videre.
    Klem Guro

    SvarSlett
  5. Så mange flotte kort du lager.
    Det kortet du hadde laget til en 17 år gammel gutt var bare kjempetøft. Likte det utrolig godt.

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)