Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

onsdag 26. mai 2010

3 LOer...

Da har jeg fått scrappet de aller siste vinterbildene. Bildene er tatt ute i vår egen hage og på verandaen. Ungene koste seg masse ute i snøen i vinter og det ble tatt mange bilder. Billetten på den øverste LOen er hjemmelaget.

Denne Loen er av mine to eldste...de kan krangle mye, men har også mye glede av hverandre.

5 kommentarer:

  1. Så flotte LO'er Merethe:)

    Hvordan lager du den billetten?

    Ha en fin fridag:)

    SvarSlett
  2. Takk Tone...
    Billetten har jeg laget etter denne malen her

    SvarSlett
  3. Tre kjempefine LOèr av barna dine!
    Koselige bilder fra en snørik vinter:-) Så søt den siste både i mønster ark, farger og bildene:-)

    Ha en fin onsdags kveld! Klem Laila.

    SvarSlett
  4. 3 flotte og varierte LOer du har laget. Og det kortet under var jo aldeles fantastisk, da!

    SvarSlett
  5. Så flotte LOer med herlige bilder!!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)