Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

lørdag 8. mai 2010

Bryllupskort

Bryllupskort har jeg ikke laget så mye av, men det er gøy å prøve. Dette er et bestillings-kort.
Jeg har brukt rød og hvit bazzill og mønsterark fra Maja Design. Stempelet er fra Whiff of Joy og er farget med promarkers. Kortet er laget til utfordringen hos Sukkersøtt #83 - Til lykke med dagen. Her kunne du lage et gratuleasjonskort til den anledningen du selv ville.

7 kommentarer:

  1. så nydeligt kort , lækre farver og fint motiv

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort =) kommer til å bli ett fornøyd brudepar.

    klem

    SvarSlett
  3. Herlig kort.
    Veldig flott med det røde til svart/hvitt mønsterark.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. nydelig!!! flott inspirasjon til alle bryllupskorta jeg skal lage :D

    SvarSlett
  5. Så flott kort. Det pyntet opp med den røde bazzillen mot de
    sorte og hvite fargene i majaarket.

    SvarSlett
  6. Et kjempeherlig kort, og så er det jo i yndlingsfargene mine også:)
    Tusen takk for at du deltar hos oss!
    Klemmer fra Kristine:)

    SvarSlett
  7. så nydeligt kort:) lekkert når du brukte rødt her:)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)