Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

tirsdag 31. august 2010

Trine Bjervig - fotograf

Fotograf Trine Bjervig bor ikke så langt herfra. Jeg har ofte vært innom bloggen hennes og sett på de vakre bildene hun tar. Det et store sjangser for at neste tur til fotograf går til henne.
Nå har hun pgså gitt oss mulighet til å vinne en fotografering til en verdi av 12000 kroner - en flott GIVEAWAY.

Ta turen inn i bloggen hennes og se du også

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)