Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

lørdag 18. desember 2010

Første og siste

Crafty Cardmakers har en morsom konkurranse gående. De vil se ditt første og ditt siste kort. Jeg har scrappet i mange år, men kortlaging begynte jeg ikke med før i 2008.
Crafty Cardmakers have a fun contest going. They will see your first and your last card. I have scrapped for years, but started making cards I did not until 2008.

Så dette første kortet laget jeg i juli 2008. "Stempelet" på dette laget jeg selv i Illustrator. Kortet ble laget fordi jeg skulle bli tante igjen til ei lita jente.
I made my first card in july 2008. "The stamp" i have made myself in Illustrator. The card was made because I was going to be aunt again for a little girl.

Det siste kortet jeg har laget er dette bursdagskortet til mammaen min. Du kan lese mer om kortet her.
The last card I made was this birthday card to my mother. You can read more about card here.

7 kommentarer:

  1. Hei.
    her ser man forandrng ja, denne må jeg henge meg på. Så gøy og se progresjonen..
    Nydelig begge to da:)
    Juleklem:)

    SvarSlett
  2. That's a fabulous first card! Really pretty. And the newer one is gorgeous!

    Thanks for sharing your 'first' and 'last' with us at Crafty Cardmakers.

    SvarSlett
  3. Two very elegant cards. Love the colours of both. Thanks for joining in the fun at Craft Cardmakers this week. xx

    SvarSlett
  4. Så artig utfordring! Og så morsomt å få se kortene, det blir ofte en forskjell etter en stund ja, men begge kortene dine var flotte!

    Ha en flott jul!
    Klem Kari

    SvarSlett
  5. Both cards are gorgeous and the first one is really elegant and pretty. Great for a first card. Thanks for joining us at Crafty Cardmakers this time.

    Kat x

    SvarSlett
  6. Your first card is a real stunner, and the latest one simply gorgeous.

    Merry Christmas and Happy New Year and thanks for joining our First and Last Challenge at Crafty Cardmakers. Hope to see you back next year.

    Lin - Lil Miss Chatterbox

    SvarSlett
  7. Merethe, they are both beautiful cards. You showed great promise right from your 1st one.

    Thanks for being brave enough to take us up on our First & Last Challenge at Crafty Cardmakers.

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)