Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

torsdag 2. desember 2010

Fyrstikkeske nr 7 (Matchbox)

Her er den siste fystrikkesken (matchbox) jeg har laget hittil...

Papiret er fra Papirdesign.
Motivet er et gratis bilde som jeg fant her: http://dulemba.com/index_downloads.html
Det er farget med Promarkers:
Klær: Poppy og Terracotta - glitter
Musa: Chestnut, Cocao, Cinnemon, Tan og Blush.
Bjelle - Gold og Raw Sienna.

Paper Playtime - Christmas carol - "Musevisa" a norvegian chistmas song about mice.
ABC Christmas - Y is for Yletide, Red and green
Papertake weekly - Cut it out.
Digital tuesday - Animal at Christmastime.
Karber Weekly - Digistamp and sprakle.
Bunny Zoe's Craft - Christmas, but not a card.
Ooh La La Creations - Christmas song - "Musevisa" a norwegian christmas song about mice.

Her er et bilde av alle fystikkeskene jeg har laget i år.

10 kommentarer:

  1. Så fine de var, ypperlige gaver da!
    KLem

    SvarSlett
  2. Kjempe koselige fyrstikk esker, Merethe!!
    Herlige motiv og fine mønster ark:-)

    Ha en fin vinterdag! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. This image is adorable! So cute!!! Thanks for participating in the Paper Playtime Challenge.

    Pam
    simply-pam.blogspot.com

    SvarSlett
  4. love the sparkle, thanks for joining Karber

    SvarSlett
  5. Fystikkeskene er kjempefine Merethe:)
    Du begynner å få en stor samling nå ja :)
    Hilsen Ann Elin

    SvarSlett
  6. What a cute little mouse. Thank you for joining us at OLL this challenge.
    Carol
    xx

    SvarSlett
  7. How cute is this image! Love it.
    Thanks for joining us at DT this week.
    Best wishes, Sharon

    SvarSlett
  8. Awww! How cute! thanks for playing the DTC this week!

    SvarSlett
  9. Wow, fabulous and cute too. Thanks for joining us at DTC this week....Karenx

    SvarSlett
  10. Så søte fyrstikkesker! Du er kjempeflink til å fargelegge :o) Håper du nyter førjulstida!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)