Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 13. mars 2011

Skissedilla #102

Her er mitt bidrag til Skissedilla #102. Det er skolebildet av eldstemann som begynte på skolen i høst. Ønsket å lage en enkel LO uten for mye pynt og dikkedarer til dette bildet, både for å få bildet i fokus og fordi det er et guttebilde. Har bruktmønsterpapir fra Maja Design, maker og en nål fra Tim Holtz. Har sprayet med Glimmermist - Silver. Hjulsporene er laget med hjul fra en legobil og en stempelpute :)

5 kommentarer:

  1. Denne var koselig.
    Stilig med hjulspor:)

    SvarSlett
  2. KJempe herlig og koselig bilde:-)
    Stilig effekt med hjulsporene!
    Ha en fin søndag! Klem Laila.

    SvarSlett
  3. Så kult med de hjulspora!! Ha en fiiin søndag :-)

    SvarSlett
  4. Kjempefin LO! Liker den enkle stilen. Mønsterarkene du har brukt passet veldig godt, og jeg digger masksene.

    SvarSlett
  5. Så kreativt med de hjulsporene! Kul detalj;)Nydelig og rent oppsett og herlig med hjulene rundt om.Bildet kom flott frem.

    Takk for at du deltar

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)