Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

onsdag 15. juni 2011

Småkort 1

Nå ungene skal i bursdag er det kjekt å ha noen enkle småkort liggende. Lager også noen av disse på bestilling. Lager de enkel og uten mye stæsj.
På dette kortet fikk jeg også brukt opp restepapir jeg hadde, ett par knapper og en punch fra MS.

Stempelet er fra Hänglar og er farget med Promarkers.
Fargene jeg har brukt:
Hud: Outmeal, Blush og Ivory.
Hår: Sandstone og Saffron.
Sykkel og caps: Cool Grey 1, 2, 3, 4 og 5.
Bukse og skjerf: Demin Blue.
Genser: Pastell Blue.
Sko og kasse: Sandstone.


I love Promarkers
- Black, white + one other color.
Stamp Something - Something punhed.
Woodware - Happy Birthday.
Sentimental Sunday - Masculine.

3 kommentarer:

  1. Hei
    Så koselig kort! Takk for at du deltar hos Sentimental Sundays♥
    ♥♥Janne♥♥

    SvarSlett
  2. Wonderful card :)
    Thanks for sharing it with Sentimental Sundays & Good Luck!
    Hugs
    Tracey
    x

    SvarSlett
  3. I love this fab card! :)

    Gorgeous cute image and a really great design.

    Thanks so much for joining us at I ♥ Promarkers this week,

    hugs

    xxalisonxx

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)