Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

tirsdag 26. juli 2011

Så ufattelig trist

Ett land,
Ett folk.
En sorg, så ufattelig tung å bære.
Ord blir fattige.

Ett land, som har mistet sin uskyld.
Ett folk, som står sammen.
Sammen i kjærlighet.
Sammen er vi sterke ♥♥♥

Mine tanker går til alle dem som har mistet noen de er glad i.


♥♥♥

One country,
One people.
One grief so incredible heavy to carry.
No words can describe it.

One country, who has lost it`s innocence.
One people, who stand together.
Together in love.
Together we are strong ♥♥♥

My toughts goes to all those who have lost someone they love.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)