Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

lørdag 24. september 2011

LO - Ny sykkel

En LO av ei stolt jente på ny sykkel - rosa sykkel.

Denne LOen er laget til Skissedilla #129.
Jeg har brukt:
Kraftkartong.
Mønsterark fra Maja Design og Inkido.
Swirl fra Prima.
Washitape fra Andrine og Maren.
Rosene har jeg fått og vet ikke hvor kommer fra.
Småbokstaver fra Jenny Bowling.
"Sykkel" er skrevet ut med Silhouetten.


1 kommentar:

  1. Så nydelig. Søtt med de små rosene nederst!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)