Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 25. september 2011

Lommebok-kort

Nevøen min fyller 13 år denne måneden
og denne Lommeboken er kortet han skal få med penger i.

Den var veldig morsom å lage
- hentet inspirasjon HER, men laget min egen verson og med litt andre mål.

Har brukt kraftkartong, glimmermist, dies fra Whiff of joy
og stempel fra Scrapmagasinet. Stempelet har jeg embosset. Sømmene er tegnet.




Scrappekammeret - Søm.
Stamp with fun - Anything goes.
My sheri Craft - Sew simple.
Sweet stamp - anything but a card.
The crazy challenge - Men only.

9 kommentarer:

  1. What a wonderful card. I love your design! Thank you for playing along with us this week at the crazy challenge, good luck! Dominique

    SvarSlett
  2. wonderful card !! great work!!thanks for joining in our challenge.
    hugs
    tina46
    swf-dt

    SvarSlett
  3. Kjempestilig kort !
    Tøft stempel du har brukt.
    Han blir sikkert glad :)
    Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  4. Wow! Such a cute little book. Thanks for joining our challenge at Sweet Stamps. I you will give our images a try sometime.

    SvarSlett
  5. What a very unique card. Thanks for sharing and playing along on the Sweet Stamps blog.

    SvarSlett
  6. Knallflott, altså:) Fikk lyst til å prøve meg på en slik jeg også:)
    Klem Gunn

    SvarSlett
  7. Dette var jo kjempelurt. ideel gave til en tenåring:)

    SvarSlett
  8. This is GREAT! Thanks for joining our "Sew Simple" challenge this week at My Sheri CRAFTS ;-)

    SvarSlett
  9. For ett stiligt kort!
    Tusen takk for ditt bidrag til scrappekammaret!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)