Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

mandag 2. januar 2012

Godt nytt år

Et år har gått - et år med gleder og sorger.
Jeg har scrappet ganske mye i år også, både LOer og kort.

Mye spennende har skjedd på scrappefronten:
Jeg ble DT i to flotte scrappeblogger - Papiravisen og Scrap'a'long.
Ting jeg har laget er kommet på topp i flere utfordringer




Det er gøy når man får slik feedback på det man lager.

8. desember var en spennede dag - noen dager før fikk jeg en mail fra Tv2, der de lurte på om jeg ville være med i God morgen Norge og lage julekort. Først hørtes det litt skummelt ut,men fant ut at man får ikke så mange slike sjangser.


HER kan du se klippet fra sendingen.

Her er et slideshow over de tingene jeg har valgt som "Topp 10" for 2011



Godt nytt år
alle sammen.

Jeg gleder meg til et nytt år med scrapping :)

Klem fra Merethe

4 kommentarer:

  1. Får håpe at 2012 blir et minst like spennende og kreativt år :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Stolt av deg, min kjære!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for den kjempekoselige kommentaren i bloggen min. :)

    Den rosa kisten min er en easylife-kartong som er kledd med ark og dilldall. :)

    Virkelig moro å se det klippet fra Go' morgen Norge. :)

    Stor nyttårsklem til deg fra meg. :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med et flott scrappeår og mange lekre kreasjoner og velforsjente utmerkelser. :) Nydelig topp 10-samling. ;)

    Måtte 2012 bli enda bedre. :)
    Klem, Anne.

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)