Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 15. januar 2012

Scrappehuset feirer

Scrappehuset feirer 300 000 treff på siden sin - gratulerer så mye.
Dette feirer de med en blogg-candy sammen med Ett trykk.

Scrappehuet er en flott blogg som gir masse inspirasjon når jeg skal scrappe LOer.

Inne hos Ett trykk skulle vi velge oss en stempelplate vi liker best og fortelle om det her. Jeg kunne ønske meg plate nr. 27b.

Vinneren av denne candyen kan stikke av med 1 års abonement på Ett trykk og nr to får en stempelplate.
Fristen er 10. februar.

Gratulerer til Scrappehuset - takk for den jobben dere gjør.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for at du ble med på candyen vår!!
    Koselig!
    Ha en flott søndag videre!!

    SvarSlett
  2. Takk for skryt! :D
    Fint at du deltar! :)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)