Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

mandag 9. april 2012

LO - Onkels jente

Scrappehuset har en morsom utfordring gående nå - Fullfør kunstverket!
De har vist oss hvordan vi skal starte og så blir vår oppgave å fullføre kunstverket.

Dette er slik starten skal være:



Her er min start:

Og slik ble LOen min til slutt


Jeg har brukt Glimmermist og malt med det istendenfor vanlig maling, washi-tape fra Andrine og Maren, hvit Bazzill og mænsterark fra MME og en sirkel - det var min start.
Ellers har jeg brukt blomster fra Papirloftet, dymo, bokstaver fra Jenni Bowlin, ett par sirkler til og mer Washitape og mønsterark fra MME og dies fra Magnolia.

8 kommentarer:

  1. Kjempefin LO du har lagd her :)
    klem :)

    SvarSlett
  2. Kjempe fin LO du har lagd, fin tolkning med og bruke andre ting enn maling :) Takk for at du er med på utfordringen vår!

    Ida

    SvarSlett
  3. Dette ble en kjempefin LO. :)

    SvarSlett
  4. Den var kul!!! likte så godt at du hadde et før-bilde og så hvordan den ble til slutt! Hærlig rosa!!
    En virkelig flott løsning på "kunstverket" vårt!

    Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!

    SvarSlett
  5. For en lekker rosa side da , nydeligt bilde med herlige detaljer , kult at du likte utfordringene vår å takk for at du er med

    SvarSlett
  6. kjempeflott, herlig med brun og rosa sammen!!

    klem

    SvarSlett
  7. Så artig utfordring. LO'en ble knallfin i rosa og brune farger som balanserte seg veldig bra til hverandre :)

    SvarSlett
  8. Så digg!! Flotte farger!!:)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)