Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

mandag 23. juli 2012

LO - Frodeåsen

Mannen og ungene var på tur på Frodeåsen i Tønsberg. 
Siden det var endel bilder  måtte det bli den dobbel LO denne gangen.





På denne LOen har jeg brukt lys kartong, mønsterpapir fra The Paper Studio, Glimmermist og sjablong fra Tattered Angels, blomster fra bl.a. Storyteller, dies og stempel fra Tim Holtz, chipboard fra Dusty Attic, charms fra Kort og Godt og en perle. Overskriften er dies fra Cuttlebug.

Scrapperiket - Bingo - Stempel, blomster og maling/mist.
Scrappe glede i Målselv - Alt er lov.
Nordsalten hobbyklubb - Barn.
Papirdokkene - Bingo - Dies, tekst, swirler og maling/mist.

7 kommentarer:

  1. Kjempefin LO og flotte bilder :)
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår :)

    Unni
    Scrapperiket

    SvarSlett
  2. Kjempestilig LO, Merethe.
    Fine bilder av tre søte små :)
    Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Veldig stilig LO. Tusen takk for at du deltar hos NSHK. Klem, Lene

    SvarSlett
  4. Nydelig LO :))
    Takker for deltakelse i Scrappeglede i Målselv :)
    Klem DT Lilli

    SvarSlett
  5. Kjempeflott lo!
    Så fint det var at du har brukt nøkkel, hengsler og lås.
    Takk for at du har deltatt hos Scrappeglede i Målselv.
    Merete

    SvarSlett
  6. Denne likte jeg veldig godt!!
    Herlige portrettbilder av spreke barn, og så naturlig og flott det ble med mønsterakr med treverk på!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)