Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

lørdag 25. august 2012

LO - Svigermor

En LO av min kjære svigermor, som er veldig glad i å bake og stelle i stand for familien.
På denne LOen har jeg brukt hvit Bazzill, og restepapir bl.a. fra Bo Bunny, blåndebånd fra Scrapsmart, dies fra Memory box, dollie, hyssing og et lite metallhjerte. Dollie og blånde er sprayet med Glimmermist. Overskiften er bokstaver fra Jenni Bowlin.



Bloggers - Black, white and a splash of colors.
Crafts 4 eternity - Food.
Emergency crafters - Tea and cake.
Pixie dust Studio - Foodie theme.

8 kommentarer:

  1. En kjempefin LO, Merethe! Så fint med rosa/hvitt rutete mønster arket til det svarte og hvite.
    Ha en fin lørdag!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Ååå, så fin LO, med bilde av min snille tante :)
    Koselig ja :)
    Den må du vise henne.
    Klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Beautiful layout. perfect for our challenge too. Thanks for joining us at Crafts4Eternity.
    Pinky

    SvarSlett
  4. Kjempefin LO du har lagd.
    klem :)

    SvarSlett
  5. Great layout! Thanks for joining us at blogger's challenge this week.

    SvarSlett
  6. Herlig LO,med flotte detaljer. Likte godt papiret ditt.
    Takk for at du deltar hos Crafts 4 Eternity denne uken.
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  7. Wonderful LO! Thanks for playing along with the Bloggers Challenge!

    SvarSlett
  8. Thank-you so much for sharing your gorgeous layout with us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)