Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 19. august 2012

Skolejente

I morgen begynner vår mellomste i 1. klasse og blir skolejente- åra går ganske så fort.
På dette kortet har jeg brukt: Hvit og rosa Bazzill, mønsterark fra FabScrap, symaskinsøm, roser fra Wild Orchid, hjemmelaget blomst, halvperler, dies fra Memory Box, dymo, charms fra Kort og Godt og digitalstempel fra Kenny K. Motivet er farget med Promarkers og Flexmarkers.

Fargene jeg har brukt:
Hud: Dusky pink, Blush og Ivory.
Hår: Gold, Saffron, Vanilla og Blender.
Klær: Antique pink, Rose pink, Baby pink, Blossom, Phale pink og Almond.
Bok: Anique White og Light Fawn.
 


Raise the bar - Back to School.
Seems a little sketchy - Skisse.
Cute card thursday  - Back to school.
Anonyme scrappere - Monokromatisk.
Promarker Norge - Alt er lov.
Pixie Dust Studio - Pink.
My sheri crafts - Back to school.
Digi doodle  - Use a charm.
Stampin for the Weekend - Monochromastic.

6 kommentarer:

  1. Your card is beautiful. I love the image and the colours. The layout is fabulous too.
    Thank you for taking part in the Stampin' for the Weekend Challenge
    Sue

    SvarSlett
  2. Så fint dette var :) Rooosa og fint :) Kjempe flott motiv og fint pyntet :) Tusen takk for at du deltar utfordringen hos PMN, og lykke til :) Klem Rita,DT

    SvarSlett
  3. what a fab card ,love the pretty pinks and cute image
    thanks for joining us at the digi doodle shop
    tracey x

    SvarSlett
  4. Rosa og nydelig kort du har satt sammen. Stempelet var bare helt herlig, kanskje jeg må ha det jeg også:-)

    SvarSlett
  5. lol...kult motiv - flott kort:)

    SvarSlett
  6. Very Nice! Thanks for joining us @ My Sheri Crafts!

    Letillia
    divaof5.blogspot.com

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)