Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

torsdag 1. november 2012

DT Scrap'a'long november - Knapper

Det er blitt november og ute er det ruskevær. Da er det kos og sitte inne med scrappesakene :) 
Hos Scrap'a'long har vi som vanlig en ny utfordring på gang nå 

KNAPPER

Du kan lage hva du vil, så lenge du følger tema vårt.
Her er mitt DT-bidrag. En Lo fra bryllupet til fettern min  - et nydelig brudepar.
Har brukt hvit Bazzill, mønsterark fra Echo Park, blonder, halvperler, blomster fra Wild Orchid og Papirloftet, metallblomster, metallhjørne, noen hjemmelagde blomster, knapper, dies fra Magnolia, chipboard fra Dusty artic, charms fra Kort og godt og punch fra MS. Overskriften er skjært ut med Silhouetten, og er embosset med glitterpulver.


Anonyme scrappere - Metallpynt/charms + bruk av embossingpulver.
Fab'n' funky - Diecuts and punches.
Shopping our stash - Flower in 3D.
Bunny zoe's crafts - Pink, pearls and lace.
Jellypark - Pink abc.

6 kommentarer:

  1. Lena Kristin Sandven1. november 2012 kl. 15:42

    Så bra det blei Merethe ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, så er dere et vakkert par også :)

      Slett
  2. Hei Merethe.
    Knallfin LO. Herlig rosafarge da :)
    Klem Ann Elin.

    SvarSlett
  3. Fantastisk nydelig, liker papir blomstene :)

    SvarSlett
  4. Great make, the colours really match those in the wedding bouquet! Thank you for linking up with us @ Fab 'n Funky :)

    SvarSlett
  5. Thanks for joining in the Shopping our Stash 3-d flower challenge this week! Gorgeous flowers and fabulous layout!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)