Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

tirsdag 18. desember 2012

Kakaopinner

Det er koselig å lage egne små julegaver. I år ble det disse kakaopinnene som bare røres ut i varm melk.
Pyntet posene enkelt med digitalstempel fra Rick St. Dennis, dies fra Spellbinders og tekststemepl fra Kort og godt. Motivet er farget med Promakers.



Card and scrap - Lav lige hvad du vil.
Stampavie and more - Christmas.
Hooked on craft - Christmas.
Papirpikene - Smågaver.
The crazy Challenge  - Christmas time.
Creative inspirations paint - Christmas gifts.
Dream valley - Christmas.
Opus gluei  - Baby it's cold outside.

6 kommentarer:

  1. hvor er de dog lækre.

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring
    knusss♥

    SvarSlett
  2. Det var en rigtig god ide ! 1000 tak for din deltagelse på card and scrap..
    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlett
  3. A great gift idea, that I am sure friends will enjoy receiving. Thanks for joining us at Dream Valley for the challenge this month.

    SvarSlett
  4. Heisan !

    En flott liten gave å få - jeg hadde tenkt å overraske noen med en sånn pakke eller to jeg også.. Men så kom julen litt brått på.

    Takk for deltagelsen din hos Papirpikene, men dessverre vi kan ikke godta at du deltar i flere enn en utfordring sammen med vår. Håper å se bidrag fra deg neste gang likevel! :) Juleklem fra DTpike Berit

    SvarSlett
  5. Gorgeous project! Thank you for joining us at The Crazy Cahllenge!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)