Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 2. desember 2012

Min lille jule-candy :)

Det er desember og snart juletid - jeg er så glad i denne tiden. 
Jeg er nesten ferdig med årets julegaver, 
men jeg har også veldig lyst til å gi noe til dere som leser bloggen min. 
Derfor en liten jule-candy.

Candyen består av to store stempler.


For å kunne være med i trekningen er det egentlig bare tre ting du må gjøre.
1. Lage et innlegg i bloggen eller sidebaren din om denne lille jule-candyen.
2. Legge deg inn i "Inlinks".
3. Legg igjen en liten kommentar.

Jeg håper jo flere ønsker å følge bloggen min, men dette er ikke noe krav - det gjør du bare dersom du liker det jeg lager og selv ønsker å være følger.

Trekningen vil være 16. desember klokken 17.

Ønsker alle fin adventstid.

8 kommentarer:

  1. Ååå..så lekre stempler Merethe:)Snill er du:)
    Må jo bare prøve lykken her da;)
    Klem,Linda

    SvarSlett
  2. Sukk disse var søte, kryssar fingrane.
    Håper jeg er heldig, men det er gøy og bare delta vettu.
    Takk for sjansen:)
    KLem Linda

    SvarSlett
  3. Kjempe gøy med bloggcandy!
    Jeg liker bloggen din.

    SvarSlett
  4. Så fine motiver på stemplene Merethe.
    Håper på lykken.... :-)
    Ønsker deg en fin kveld.
    Klem fra Kirsten:-)

    SvarSlett
  5. Nydelige stempel :)
    Prøver lykken jeg også.
    Håper du har en fin adventstid, klem :)

    SvarSlett
  6. Er følger og vil selvsagt være med i trekkningen om disse flotte stemplene.
    Ha en flott adventstid.

    SvarSlett
  7. Så flott side du har her Merete : ) Virkelige mye fint! Ønsker deg og dine en riktig God Jul!

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)