Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

søndag 20. januar 2013

Grorudtreffet 2013

Grorud treffet


Hver vår har jeg dratt til Oslo for å være med på Grorudtreffet - et supert treff der vi storkoser oss. 
Om noen måneder er det klart for nytt treff, 13-14. april, men av en eller annen grunn er det mange som tror at treffet er fult, men det er et ikke - så her er det bare å melde seg på.

Her er en link til treffbloggen - der får du de opplysninger du trenger.

Håper mange melder seg på.
Vi sees.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)