Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

onsdag 9. januar 2013

LO - Bringedrakta

I fjor kjøpte jeg meg noe jeg hadde drømt om lenge - en festdrakt. Denne drakten er en "Bringedrakt" - tegnet og sydd i Stjørdal. Så gøy å kunne ta den i bruk på 17. mai og i bryllup.



Scrap Creations - Something new. The tape is new and the clothes that I wear.
Created with love  - Anything but a card.
Crafty calendar  - Whats new? My dress.
Freshly brewed - Anytning goes.
Iselin  - La deg inspirere - båt = hav = blått, sjørøvere = skatt = penger.

5 kommentarer:

  1. Lovely project. Nice to see you. :)Thanks for joining us at Created With Love Challenges

    Chris

    SvarSlett
  2. Very pretty. Thanks for joining us at Going Grey with Scrap-Creations.

    SvarSlett
  3. Great Layout! thanks for sharing with us at Created With Love Challenges
    DawnD

    SvarSlett
  4. wow this is very creative. Love it.
    Thanks for playing along with us at Created with Love Challenges.
    Linda K.

    SvarSlett
  5. Flott bidrag ! Takk for at du deltar hos meg! :D

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)