Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

tirsdag 29. januar 2013

Smågaver - postitbok

Jeg har laget noen smågaver jeg skal ha med meg til noen venninner - postitbok.
Har brukt papp, kraftkartong og hvit kartong, mønsterark fra Maja Design, dies fra Spellbinders, punch fra McGill, retroblomst-punch, bokstaver fra Making Memories, bling og tekst fra Kort og Godt. 
Boka er bundet sammen med Bind it all.

 
Kortet kan du lese mer om her.

Love to create - Anything goes with a sentiment.
Come and get it  - Tic, tac toe - Blue, free and gems.
Bunny Zoe's crafts  - Anything goes.
A creative need - Soft blue, beige and white.
Paper crafting journey - For a girl.

5 kommentarer:

  1. Flotte små gaver med herlige detaljer :)

    SvarSlett
  2. Great project and so beautifully done. Thanks for playing Tic-Tac-Toe with us at Come and Get It.
    Karal GDT

    SvarSlett
  3. Beautiful project. Love the note books and the matching card. Lovely work. Thanks for sharing with us this week at Come and Get It. Good luck and hope to see you again soon. Meighan

    SvarSlett
  4. Skikkelig søte små postitbøker! Det minner meg på at min Bind It All står og støver ned..kanskje jeg skal la meg inspirere til å lage noe med den:)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)