Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

fredag 1. februar 2013

DT - Scrap'a'long - Grønn, blå og hvit

Et kort til gutten min som for litt siden fylte 9 år.

Har brukt: Blå, hvit og grønn Bazzill, Washitape fra Andrine og Maren, metall-lenke, en krone, charms fra Korthobby, filmstripe fra Tim Holts, kort fra en helt vanlig kortstokk, "søle"-stempel og et digitaltekstempel jeg har laget selv.

Dette er mitt DT-bidrag til Scrap'a'long sin februarutfordring - Grønn, blå og hvit.


Tekststempelet finner du HER - bruk det gjerne, men jeg vil sette stor pris på om du da krediterer meg.

Celebrate the occasions - Green, white + one other color.
Love to create - Anything goes with a sentiments.
Make my monday - One for the boys.

9 kommentarer:

  1. Kjempe kult og maskulint kort. Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  2. Fantastic card for a card game lover! Love how you used all the embellies. Thank you for joining us at the Celebrate the Occasion challenge and hope to see you back again.
    Please join also our blog hop & win some blog candy!
    Hugs
    Anna xxx

    SvarSlett
  3. A super card, good design.Thanks for sharing with us at MMM. Caz

    SvarSlett
  4. Et kjempetøft bursdagskort til en niåring! Takk for at du deltar i bursdagsutfordringen vår på NSHK! Håper å se deg igjen på de to neste bursdagsutfordringene også!
    -Karen Elise-

    SvarSlett
  5. Great card.

    Thanks for joining us at Love to Create this week.

    Susan

    SvarSlett
  6. Wonderful card!
    Thanks for joining us at CTO this week!!!!!

    SvarSlett
  7. Knall tøft kort, med lekre detaljer :D

    Takk for at du scrapper med NSHK!
    Klem, Mari

    SvarSlett
  8. Great card , I like the colour theme and the "male grunge"!
    thank you for joining in at MMM
    Suzi B :)

    SvarSlett
  9. Really great card. Thanks for joining in with our MMM one for the boys challenge.
    Fliss x

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)