Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

lørdag 6. april 2013

75 års-kort

I dag har vi feiret min svigerfar som fylte 75 år.
På dette kortet har jeg brukt kraftkartong, brun Bazzill, mønstark fra Kaiser Kraft og Maja design, bølgepapp, div stempler, dies fra Spellbinders og Cuttlebug, roser fra Wild Orchid og støvbærere fra Kort og Godt.


Papirdokkene - Alt er lov.
Simon says stamps - Happy birthday.
CCEE stampers - Things with wings.
Shelly's image  - Use scrallops.
Moving along ... - Let's get krafty.
Paper crafting journey - Monochromatic.

7 kommentarer:

  1. Eelegant og stilrent kort :)

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  2. A very beautiful and elegant card. Thank you so much for joining us at PCJ for our Monochrome challenge. Hope we see you again for our next challenge Karen P Paper Crafting Journey Design Team http://stampinginpink.blogspot.co.uk/

    SvarSlett
  3. a lovely card, thank you for joining our scallop challenge at shelly,s Images.
    Hugs
    Gerda
    Shelly's Images Design Team

    SvarSlett
  4. So pretty great mix of patterned papers. Thank you for playing along with the HAPPY BIRTHDAY Challenge over at the Simon Says Stamp Challenge Blog this week!

    SvarSlett
  5. pretty card
    Thanks for joining us at MAWTT this week
    Lisa x

    SvarSlett
  6. Oh WOW this is so pretty! Thanks so much for joining our "SCALLOPS" challenge at Shelly's Images! Please come back and join us again real soon!!
    Darlene
    Shelly's Images Design Team
    SHELLY’S IMAGES BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    SvarSlett
  7. Nydelig kort
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene
    Klem :o)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)