Velkommen

Velkommen til bloggen min. Jeg driver med scrappbooking og lager LOer og kort.
En Lo er en fotoside som er pyntet litt mer enn en vanlig fotoside.
I bloggen kommer jeg til å legge ut noe av det jeg lager.

torsdag 1. august 2013

DT Scrapaplong - August - Bruk en tutorial.

Det har vært lite med scrapping nå i sommer - har lissom hatt ennet å gjøre enn å sitte nede i kjelleren.  Men nå er det august og klar for en ny utfordring hos Scrap'a'long. Oppgaven vår er å bruke en tutorial. Kortet jeg laget er et bestillingskort til en veldig spesiell person :)

Jeg laget kortet etter tutorialen til Sianbas - bare at jeg laget firkanten i 9"*9".
Mønsterark fra FabScrap og BoBunny (tror- jeg). Jeg har brukt både blå, brun og orange Bazzill, charm, dies fra Tim Holtz, tekststempel fra kort og Godt og Dymo. Motivstempelet tror jeg er Kaiser Kraft.



  Innsiden med skriveflater

 


Sentimental sundays - Anything with wings.
Cute card thursday - Anything goes.
Charisma cardz  - Up in the clouds.
Card and scrap - Alt er lov.
CCEE stampers - Masculine birthday.

6 kommentarer:

  1. Rigtig flot kort.
    Tka for at du deltager hos Card and Scrap.
    DT-Gitte.

    SvarSlett
  2. Stilig kort!
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  3. Beatiful card!
    Thanks for playing along at Fashionista Challenge!
    Hugs
    Barbara GR

    SvarSlett
  4. Awesome! Thanks so much for joining us at charisma!!!

    SvarSlett
  5. This is lovely, thank you for sharing with us at Charisma and good luck.

    Caz xx

    SvarSlett
  6. Hvor er det smukt lavet! Tusind tak fordi du deltager i udfordringen hos card and scrap :)

    SvarSlett

Tusen takk til dere som er innom og legger igjen hyggelige kommentarer :)

Many thanks to you who are visiting and leaving nice comments:)